Slisk-Tv

Åh detta fantastiska program... "Den rätte för Rosing". Sjukare programidé får man nog leta efter. Jag bara ÄLSKAR att sitta och kolla på denna totalt IQ-befriade såpa. Jag slutar aldrig att förvånas över Linda och dessa underliga karlar.
Man får liksom en liten äckel-obehagskänsla när man tittar, ändå kan man inte sluta glo.
Det är lite som med Bert Karlsson. Han är totalt motbjudande samtidigt som han faschinerar mig på något sätt. Han är iallafall ganska vettig.

Jag och Stefan satt nyss och pratade om Rosing. Han säger att Linda själv måste ha ringt Kanal 5 och bönat och bett dom att göra denna dokusåpa. Kan det vara så? Är det så? Vad tror ni? Eller är det Kanal 5 som kommit fram med programidén?




Kommentarer
Postat av: louise

man kan juh börja undra... i nästa program så är det en bekant med i linda rosing. heheh i tell you more imorn när vi ses:)

2009-03-11 @ 00:01:23
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Ana

Haha jag har också fastnat! Det är helt underbart ju, man undrar vad det är för weirdos som vill vara med där... Kommer du på spelkväll på fredag?

2009-03-11 @ 12:12:05
Postat av: Mickis

Ja, alltså någonting konstigt är det. Jag tycker att det är så sorgligt att ett program som ska handla om hur dessa män fightas över denna fantastiska kvinna, istället handlar om denna kvinna som omringas av losers som inte kunde bry sig mindre. De är så oengagerade att jag inte kan förstå vad som gjorde att de ens ansökte till programmet. Jag såg han Chippendales-snubben i stan igår, tänkte fråga men jag hade bråttom. Okej, jag fegade ur. /M

2009-03-12 @ 12:35:57
URL: http://hippiemickis.blogg.se/

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback