Luke Skywalker VS Prins Valiant

Loke håller på att spara ut sitt hår. Han vill ju ha långt som idolerna i KISS...(och som pappa förstås). Dock vet kanske de flesta (läs: långhåriga killar) att innan håret blir långt så måste man genomgå olika skeden i frisyren. Loke har nu kommit till kanske den värsta fasen: Hockeyfrillan/Märstanacken... Den är hemsk men man måste ha tålamod och genomgå detta stadie... Dock sa personalen på hans dagis att han klagat på att luggen hänger i ögonen och kanske borde klippas en aning!?! Jag frågade Loke om han ville klippa luggen en aning och det ville han så jag tog fram saxen....och klippte....litegrann...bara nån centimeter. Resultatet blev att min son nu ser ut som någon konstig korsning mellan Luke Skywalker och Prins Valiant....
Jag känner mig hemsk. Inte bara för att jag ställde till med spektaklet utan även för att jag efter en genomkamning av håret brast ut i ett asgarv där tårarna sprutade... Attacken gick inte att hejda. Givetvis fick jag hitta på en fet lögn till varför jag skrattade för att han inte skulle bli sårad men ändå.....
Nä, i fortsättningen får ungen stå ut med lite fjun framför ögonen eller så får han ha en tofs mitt på skallen.....för saxen kommer inte fram i första taget igen...


Kommentarer
Postat av: Mickis

HAHAHAHAHHAHAHA, Jag dööör! :D

2009-03-17 @ 00:00:47
URL: http://hippiemickis.blogg.se/
Postat av: Joppe-Muffan

Neeeeeeeeeeejjjjjjjj!!!

2009-03-23 @ 22:50:40

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback