Grönt är skönt

I helgen ska vi måla om köket.....äntligen. Det blir vita strukturtapeter och sen en fin fondtapet på stora väggen.
Jag har upptäckt att jag älskar färgen grön. Jag ska därför ha massa gröna detaljer i köket. Har införskaffat en grön vaxduk med vita prickar, gröna äppeldoftande ljus, gröna växter och massa gröna köksredskap. Får kanske bli gardiner som går lite i grönt också...
Det enda problemet är att Stefan AVSKYR grönt.... Detta ska dock inte få sätta stopp för mina inredningsplaner. Nej, nej. Det blir hundögon för hela slanten. Funkar varje gång. Klockrent.

Så småningom tänker jag göra samma kupp, fast då i sovrummet....

Kommentarer
Postat av: louise

me löve grönt.. grönt e juh skönt lixom. stackars stefan, hans bil är juh grön oxå:D

2009-03-13 @ 14:27:48
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Faster Carro

Hejsan jenny! Jag älskar också grönt. Det var ju kul att vi gillar samma färg. Hälsa pojkarna och Stefan. kramar

2009-03-14 @ 16:07:45

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback