Vill ha...

Jag vet att Zeke bara är 8 månader och BEHÖVER inte skor ännu... Men dessa skor hittade jag redan när han låg i min mage och jag visste redan då att jag bara måste ha dom. Till våren kanske Zeke tar några steg och då ska det bli i ett par Gucio´s!!



Jag blir helt till mig....pga ett par SKOR!!!!
Jisses.

Mitt bloggande dog helt i december. Lusten har helt enkelt inte funnits där. Hädanefter kommer mitt bloggande mestadels att handla om materiella ting som jag suktar efter. Undrar om M kommer att pika mig för mitt ytliga val av blogginnehåll...Hon skriver ju om lite mer viktiga ämnen så som politik och miljö. Fast näää, hon bloggar ju massor om sin Blu-Blu nu så jag är nog safe ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fiiina skor:)

o fin design:)

2009-01-28 @ 23:25:16
Postat av: Mickis

Ha ha... Jo.. det har blivit lite mindre om viktigare ämnen än materiella saker som min Blublu. Men det kommer...Jag lovar! Har tänkt att skriva om allt det där hemska som händer i Gaza t.ex. men sen blir jag bara sådär; orkar inte tänka på det. Det är så fruktansvärt. Jag är dessutom lite för inne i "första stegen som universitets-student"- fortfarande. För att tänka på mycket annat nu. Guuud vilka söta skor!! Är de skitdyra eller?

/M

2009-01-30 @ 14:16:08
URL: http://hippiemickis.blgg.se

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback