...Måndag...

Fredagens besök på Kellys med Carro blev lyckat. Vi babblade, drack öl och hade det allmänt trevligt. Åkte dock hem tidigt eftersom vi båda kom fram till att vi faktiskt trivs bäst hemma i våra mysiga soffor. Att gå ut kan vara skoj men i lagom dos. Och denna kväll blev precis lagom. Carro hade varit hos frisören och var supersnygg! Hon har alla kvinnors drömhår - långt, tjockt och glansigt.

När jag vaknade på lördag morgon låg det ett tjockt snötäcke utanför fönstret. Jag väckte Loke och bar upp honom så han kunde se ut. Tänk så lyckliga barn blir av lite snö. Vi drog på oss varma kläder och pulsade ut till stora pulkabacken. Dock hade snön inte hunnit bli packad ännu så det gick lite trögt att åka. Men på söndagen gjorde vi ett nytt försök och då gick det undan. Jag åkte själv ett par gånger och kände mig som barn på nytt!!!

Helgen har annars ägnats åt kalas, pepparkaksbak, storstädning, matlagning och tv-tittande. En härlig helg har det varit.

Zeke har blivit mer rörlig nu och på söndagen fann jag honom liggandes under vardagsrumsbordet... Kolla bara.




Han var helt vild....



Och grymt nöjd över sin prestation


Kommentarer
Postat av: Anonym

charmtrollet!

ikväll så är det soffan som gäller!!!

2008-11-25 @ 18:58:30
Postat av: louise

men eller hur.. jag vill oxå veta. får ladda ner alla som går o sen ses vi o glor på allt på engång! man borde inte se på serier, utan vänta så man kan kolla på så mycket man vill på engång lixom. suck.

2008-11-26 @ 09:46:47
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback