♥ Grattis Zeke ♥


♥♥♥ Idag fyller lilla Zeke 6 månader  ♥♥♥

Tiden går så himla fort. Känns som att han snart ska börja på dagis. Kan inte heller fatta att Loke snart fyller 4 år. Jösses, bara några år kvar till skolstart ju. Det måste ju betyda att jag också snabbt blir äldre?!? Jag som trodde att jag skulle vara 25 för evigt.
Det sket sig tydligen...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zeke fick inviga sin gåstol idag. Det var skoj.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Och så här charmig är han när vi ska åka till Stinsen med Louise



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mina små charmtroll




...God Natt...



Kommentarer
Postat av: louise

det är så roligt när det ligger massa bilder med i inläggen:)

fina bilder!!! tyckte lillkillen om gåstolen?

2008-12-04 @ 10:47:05
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: Mickis

Gud Loke har blivit SÅ stor! Jag måste komma o hälsa på!

2008-12-04 @ 12:58:40
URL: http://hippiemickis.blogg.se/

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback