Sushi & Shopping


Direkt efter dagislämning åkte jag över till Joppe & Millan. Busade lite med Alice och provade klänningar. Nu lutar det åt att jag lånar en ljusrosa klänning av Millan att ha på bröllopet. Kan vara lite roligt att ha något annat än svart på sig för en gång skull. Med de rätta accessoarerna till kan det ju bli riktigt fräääääsigt. Köpte ett schysst halsband idag som kommer piffa upp det hela litegrann.

Vi drog vidare mot Vällingby för att köpa bröllopspresent åt det vackra paret. Vad vi köpte vågar jag faktiskt inte skriva riktigt ännu eftersom det finns en liten chans att någon av dom kikar in här... Men jag hoppas att de ska bli nöjda.
Zeke var sååå snäll idag och sov sig igenom hela besöket i V-by. Det gjorde att jag kunde avnjuta en efterlängtad sushi i lugn och ro...Det var så fantastiskt gott.

Efter dagishämtning lämnade jag kidsen hemma med Stefan och drog till Stinsen med Mickis. Strosade runt och köpte lite nödvändigt scheisse. Dessa stunder då jag får komma iväg själv med mina vänner är guld värda. Att få känna sig fri och koppla av en stund är som balsam för själen. Självklart saknar jag barnen men en mamma behöver få lite egentid ibland också för att kunna fungera normalt.

Med det sagt kommer här en bild på min häääärliga familj...


Kommentarer

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback