Storstädning

Söndagens kväll ägnade jag åt storstädning av högsta klass. Här skrubbades och dammades i varje hörn och vrå. När allting var klart och kidsen hade somnat så satt vi bara och njöt av vårt rena hem. Det är så harmoniskt när man städat riktigt ordentligt. Och nu kommer det smått otroliga - två dagar senare är lägenheten i stort sett lika städad. Jag har alltså lyckats hålla undan rätt bra denna gång. Småplockat lite så fort det kommit fram lite grejer igen. Detta brukar nämligen inte vara min starka sida. Istället kör jag varianten att tokstäda när det ser för jävligt ut istället. Och när man lever 4 personer på 63,8 kvm så ser det för jävligt ut väääldigt fort.

Och nu kommer det otroliga nummer två - Jag har fått tre timmars oavbruten sömn idag!!! Efter en skrikmorgon med Zeke så somnade vi till slut på sängen och sov och sov och sov.... Det var så fantastiskt att känna sig en aning utvilad. Dock är man lika trött igen nu när kvällen kommit...

Snart är det dags för bröllop.... Det gör att man blir en aning sugen på att också gifta sig....Och vi ska ju faktiskt gifta oss, fast inte förrens nästa sommar om ekonomin tillåter. Så jag har gott om tid på mig att fantisera och planera. Och som tur är har jag ju en privat liten bröllopsplanerare - Mickis. Hon är kreativiteten själv och har massor av ideér som man aldrig skulle komma på själv. Så förhoppningsvis kommer hon att hjälpa mig att planera spektaklet.

Jag har för övrigt världens sötaste bebis...







Kommentarer
Postat av: Mickis

Det är verkligen en luten Tommy :)

2008-08-20 @ 08:43:27
Postat av: Mickis

Yep! :D Vi får ta nå'n kväll o spåna lite löst på bröllopsplaner, om inte annat så för skojs skull..!

2008-08-20 @ 08:45:20
Postat av: Ana

Aaaaah! Jag ser likheten! Yeaaaay! Haha har så svårt att se sånt där vanligtvis men visst är det en liten Tommy det där.. =)

2008-08-21 @ 05:45:14

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback