Shopaholic

Jag har alltid varit väldigt köpglad, vissa kallar mig shopaholic. Jag ääälskar prylar och kläder. Speciellt tycker jag om att köpa saker åt mina kids. Nu när jag är mammaledig och Zeke sover så loggar jag direkt in på Tradera. Kan sitta hur länge som helst och leta coola prylar och kläder. Och jag måste erkänna att det blir en hel del onödiga köp. Zeke har massor av kläder och behöver egentligen inte ett enda plagg till men....Det är ju så roligt.


Just nu är det en sån här mysig molnoverall jag är ute efter...




Imorse när jag hade lämnat Loke på dagis tog jag och Zeke en långpromenad. Då kände jag att jag faktiskt längtar lite till hösten. Iaf den tidiga hösten innan det blir alltför kallt. När man kan ta promenader i stickade tröjor och bara känna sig mysig. Den tidiga hösten är en tid då jag ofta mår bra och funderar över livets alla frågor. Sen börjar dock den långa hemska vintern. Jag verkligen avskyr snö och kyla, vill bara fly till varmare breddgrader över vintern.




Så här glad brukar min bebis vara på morgonen.... Jobbigt bara att man själv är som en zombie vid den tiden...


Kommentarer

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback