Sex and the city


 

Efter att ha lämnat Loke på dagis igår så hämtade jag upp svägerskan för att sedan åka mot Vällingby. Där åt vi brunch och strövade runt lite i affärer innan vi begav oss mot Blackan igen. Provade lite av Anas klänningar för att se om jag kan låna någon av dom till Carro och Henriks bröllop nästa helg. Kanske blir en grön(!!! )klänning inköpt i Thailand...
Ska bli så roligt att gå på bröllop....Carro kommer med all säkerhet att vara sjukt söt.

Jag försöker ständigt pika brorsan och Ana om att de måste skaffa kids snart. Med hjälp av Zekes charm hoppas jag nu att bebissuget har ökat ytterligare till :)



...Ana & Zeke...


På kvällen drog jag och Ana hem till Mickis för att se på "Sex and the city - The movie". Mickis hade köpt sjukt mycket tilltugg och vi åt tills vi mådde illa. Filmen var så bra och jag hade nära till tårar ett antal gånger. Var så mysigt att hänga med tjejerna och vi ska planera in en vinkväll snart igen. Så lite som vi tre har umgåtts det senaste året är ju skandal. Vi brukade jämt göra massa saker tillsammans förr....Men sen kom vuxenlivet i vägen :)
Nu ska vi dock försöka ses lite oftare igen.

Jag har bestämt mig för att byta hårfärg igen. Denna gång ska jag dock försöka få ljusare hår. Är så trött på mitt hår och vill ha en drastisk förändring. Tänkte passa på att få det gjort innan bröllopet.
Men vilken färg ska man välja?


...hmmm...

Jag vann förresten molnoverallen på Tradera igår. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ha ha, skön min... Nu har jag också börjat blogga :D. Skrev ett låångt inlägg idag, men jag va ju tvungen att gå igenom lite bakrundshistorik så att alla mina läsare (typ du) kan hänga med...Vinkväll snaart! När kan du? Kram!

2008-08-17 @ 17:37:04
Postat av: Mickis

Ha ha... den där bilden..

2008-12-16 @ 15:18:27
URL: http://hippiemickis.blogg.se/

Skriv en rad...:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggsida?:

Wazzup?:

Trackback